petek, 31. oktober 2014

Ali sploh kdor koli kaj razmišlja?

Merkator - hrvaški, Kolinska isto, no sedaj se to obeta še z Žitom!

Seveda, ne pozabite Ludamile Novak - tuji lastniki so bolj odgovorni! Pa obrnimo vprašanje, povejte mi, zakaj sploh še znamo biti Slovenci odgovorni! Pa ne me basat z odgovorom, za pufe bank!

Le nekaj bom pripomnil, nikar si ne domišljajmo, da nas niso naši politiki sposobni spraviti v še večjo godljo!

3 komentarji:

  1. Sama sem presenečena nad resnično popolno brezbrižnostjo. Zadnjič je še nek kolumnist Mladine ponorel nad dejstvom, da sploh ne ločimo, kaj je državnost in drzavotvornost!

    PS: vsak, ki želi na moj blog, naj le klikne na ime mojega nicka, lp CerberusM

    OdgovoriIzbriši
  2. Po več kot sedemdesetih letih prisilnega kolektivizma z lažno solidarnostjo in odsotnostjo meritokratskih meril, odgovornosti seveda ni mogoče pričakovati. Ko se je prodal večinski del slovenskega aerodroma, sem pomislil, čeprav malo pozno, da bi morda celo imel naraščaj v tej degenerirani skupnosti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vazektomija takoj - bistveno boljša rešitev!

    OdgovoriIzbriši