sreda, 29. oktober 2014

Sodelujmo in naj bo ta dnevnik "Skupni D"!

Ne bom izgubljal mnogo besed! Kar predstavil bom mojo današnjo korespondenco z Varuhom pravic bralcev in poslušalcev na RTV SLO. Najprej pa ga moram pohvaliti, saj je reagiral že po štirih dneh! vendar ne bom komentiral niti njegovega truda, še manj pa pojasnil odgovorne urednice MMC - to je že misija "nemogoče", bom kar dal v vpogled to pismo!

*   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *

Spoštovanemu varuhu pravic bralcev in gledalcev na RTV SLO!

Hvala za posredovano sporočilo, sploh od ge. Kaje Jakopič! Z ničemer ne bi mogla bolj odkriti bednega početja na Admin, kot s svojim pismom.

Vendar, zgolj na kratko naj opozorim na bistvo:

-       -  psihopatska skupina teka za mano že dve leti, marca 2014, pa so dobesedno ponoreli – zgolj nekaj njihovih žaljivk vam pošiljam v priponki – vmes so tudi moje komunikacije in komunikacije drugih blogerjev, iz katerih se jasno vidi, da sem bil strpen in le zahteval, sam in drugi, naj se preneha s tem ,
-       - šele takrat sem spoznal, da sleherno mojo komunikacijo skrbno shranijo in jo za svoje potrebe zlouporabljajo, tako so vsa moja zasebna sporočila (ponavljam zasebna) poslali Admin, ki jih je obravnaval kot da so bila javno izrečena.
-       - priznam, da sem šele po dveh letih izgubil živce, kar pa nikakor ne bi smel biti razlog za mojo blokado, saj sem videl da so po moji blokadi nadaljevali z žalitvami. Najbolj pa me jezi to, da sem admin napovedal kateri bodo naslednji nicki, pa o čakali da je zopet izpraznil ves svoj strupeni žolč na moj račun
-       - admin mi je odvzel pravice zaradi lažnih obdolžitev, kajti eno je blatenje v komentarjih, drugo pa tisto poslano ZS!

Hvala, da ste si vzeli čas, hvala da sem blokiran in jasno mi je, da imate povsem zvezane roke. Psihopatom pač demokratični postopki ne pridejo do živega.

Lep pozdrav,

Mag. Erik Kos


-----Original Message-----
From: Jakopic Kaja
Sent: Wednesday, October 29, 2014 11:54 AM
To: Varuh
Subject: RE: Sporočilo s spletne strani Varuh

Pismo se  nanaša na bloge, kjer smo imeli težave izključno z določeno osebo, ki si je ustvarjala  up. imena z namenom provokacije, vse smo blokirali. G. Eriku Kosu, ki se je pritoževal, da dopuščamo to registriranje, smo tudi jasno odgovarjali,  da več kot blokirati ne moremo. Če nekdo menja IP-je itd.,  registracije tudi ne moremo preprečiti.  Naredili smo največ, kar se je dalo, žal, tehnično nimamo  možnosti tega preprečiti.

Iz poročila naših administratorjev:

Uporabniško ime »Amsel« je bilo blokirano 24.10.2014 zaradi ponavljajočih kršitev pravil sodelovanja. Uporabnik je bil predhodno večkrat pozvan in opozorjen, kljub temu je s kršitvami nadaljeval (žaljenje drugih uporabnikov, administratorjev, objavljane zasebnih sporočil, blogov z neprimernimi vsebinami itd.) Nekaj opozoril in primerov kršitev:
•       opozorjen uporabnik »Amsel« (žalitve po zasebnih sporočilih): »Ti pritlehna nevoščljiva podgana! Imaš halucinacije in res si poiišči pomoč, kreten ogabni! Sem ti že stokrat napisal, da nič ne razumeš, bom še enkrat, da ti povzročim "kurcšlus" v glavi. Vendar vidim, da je to v praznem prostoru nemogoče! Dvigni termostat v sobi, mogoče bo to vplivalo na sinapse! Sirotej, sirotej... Boš na sodišču odgovarjal!«) Kljub opozorilu nadaljuje z žalitvami. (»Saj oba vema kaj si: brezrepi podmukli, hudobni in spletkarski intrigant!« ) (18.4.2014)
•       opozorilo »Amsel«  (žaljivo primerjanje Janše s psihopatom) (31.7.2014)
•       opozorilo »Amsel«: provociranje, neprimerno  (»Veleje - tvoj prispevek k duhovni rasti našega naroda je neprecenljiv. Ob vsaki tvoji besedi se spomnim napisa na neki majici "Hvala bogu da sem Slovenc"! Mislim, to je res enkratno, pride nekdo in v Sloveniji deli Slovencem lekcijo o poštenosti«; »Ikozaeder -statr. Sem ti že dokazal, da si debil ranga onih dveh zgoraj. Sem ti narisal v prejšnjem blogu slikanico s štirimi krogci. Samo kaj, ko pa tebi še vedno bere mama.«) (16.8.2014)
•       opozorilo »Amsel« (administratorju poslal zasebno sporočilo, ki se da brati tudi kot grožnjo: »ZDAJ PA JE TEGA RES DOVOLJ - TO PODLOST BOSTE TOKRAT RES PLAČALI, KER TO KAR STE SI VI PRIVOŠČILI PA PRESEGA VSE MEJE!«) (23.10.2014)
•       opozorilo »Amsel« (obračunavanje na blogih z drugim uporabnikom) (23.10.2014)
•       opozorilo »Amsel« (neprimerno: »Kaj je kretenozaedri - sedaj bi radi še dejstva označili s šusom! Priznam, s takšnimi "predstavniki naroda" ne morem živeti skupaj!. Z potuhnjenimi manipulativnimi, zahrbtnimi in pokvarjenimi psihopati.«, »Oglasila se je anonimna mentalna pokveka pod imenom Vrečko!«) (24.10.2014)
•       uporabnik »Amsel« blokiran (24.10.2014)

*   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *
Izkoristimo torej možnosti bloggerja. Ta spletni dnevnik naredimo tako, da lahko pišejo vanj le tisti, ki vedo kaj je to blog. Princip je enostaven. Vsak, ki želi sodelovati v tem projektu mora imeti le nek @gmail.com naslov in mi napisati, da želi sodelovati. Poslal mu bom vsa pooblastila, da ureja spletni dnevnik, vključno s svojim in ostalimi blogi.

Mogoče pa bomo v miru skozi bloge izmenjevali svoje misli. Debilnih komentarjev pa se bomo že obranili!


17 komentarjev:

  1. Še posebej vabim naslednje blogerje"
    cinik, Gromovnik, Grom-instrela, Zzzzzz, Kouvran, Mataj-finance in druge...

    OdgovoriIzbriši
  2. Sicer pa bi privoščil Kaji J., da jo nekdo brez primere primitivno, pritlehno, vulgarno, podlo, hudobno kar dve leti žali JAVNO, ali bi ona reagirala v ZASEBNIH SPOROČILIH drugače! Z žalostjo lahko le napišem - na MMC so butci brez primere!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja fino, no .. če mi pade kaj na pamet, ali me razjezi, se seveda ogl in napišem - zapis ali komentar:

    Mi2 pa imava nekaj skupnega: prav tako si hude jeze kot sem bil sam nekoč, preden sem se precej umiril ...

    Na MMC je najbolje pozabiti - tam admini zdaj uživajo plačane počitnice beroč "virtual poetry" TM-ke. In TO je bil cilj čistke .. NIČ drugega. Če kdo trdi in razlaga drugače (s strani zaposlenih MMCjevcev mislim) .. enostavno laže, saj danes komentarje pregledajo v dveh minutah, prej so pa sampo z menoj imeli 3 dni polne roke dela, če sem kaj zakuhal.

    Največji uspeh, katerega sem zakuhal na MMCju je bila prava internetna revolucija "Upor kupcev" .. takrat sta mi Mercator in Spar poslala na vrat svoje odvetnike, ki pa so odstopili od pregona, ker je sodišče k. zavrglo ovadbo. Takrat, fantje moji je bilo na mojem blogu po 200 in več komentarjev dnevno ..
    Kupci so pa zvesto sledili načrtnemu bojkotu trgovcev.

    Kaj takega se danes ne more več zgoditi, ker je poplava blogov prevelika.

    Lahkonoč

    OdgovoriIzbriši
  4. ideja sploh ni slaba....... če

    - najdeš rešitev, kako se izogniti debati podobno mislečih in - s tem povezanim dolgočasjem
    - če najdeš formulo za konstruktivno predvsem pa polemično debato o temah, kjer je izjemno pomemben širok in hudo različen pogled na isto temo. Celo nasproten.
    - predvsem pa, kako zagotoviti kolikor toliko zadovoljiv odmev v javnosti oziroma skupnosti.

    ker, če tega ni mogoče zagotoviti je taka skupina obsojena na neuspeh, na vegetiranje, na to da postane združba "starih godrnjavih prdcev", ki se kratkočasijo s tem, da dolgočasijo druge.

    Res je, odleže, če in ko nekoga, ki ti je zoprn z besedo kresneš po nosu (skoraj tako kot če ga s stisnjeno šapo - Gromovnik (Jure) to dobro ve...)), ampak še bolj odleže, če z najbolj zoprnim obračunaš tako, da zaboli še celo čredo, ki stoji za njim. Najbolj pa odleže - in tega ne gre pozabiti - če se beseda ali misel "prime in meso postane" in žuli tiste, ki menijo da so najmanj svete krave, če ne celo mali bogovi.
    Zdi se, da majhne skupinice še tako glasnih niso dovolj.

    Za vse to rabiš kar širok krog aktivnih igralcev in sem pa tja kakega špilferderberja, - ki pa ne trola in razliva žolča - ampak inteligentno provocira in živcira. Taki znajo biti še kako koristni za dobro debato (če ne celo kaj več).

    Moje najboljše polemike so bile s tistimi in takimi, ki s(m)o si zaslužili vzajemno spoštovanje in pozornost zaradi iskrivega duha ne glede na to ali smo se strinjali s stališči drugega ali ne. Praviloma - se sploh nismo strinjali drug z drugim. ampak zanimivo pa je (bilo).
    Eni želijo več svetlobe, ker se jim zdi, da blodijo po temi,
    Drugi želijo več barve in barvitosti, ker se jim zdi svet siv kot dežela senc in zima onkraj povratnika.
    tretji pa si želijo mavričnost idej, ki svet delajo svetlejši, bolj barvit, lep in zanimiv. Medje, - vsaj upam, sodim. Med njimi vidim marsikoga, ki si ga omenil in tudi marsikaterega, ki si ga spregledal (Azija n.pr., da ne govorim o AntiFa-ju (Ti-si-vse-ju), Rajkunu oziroma MoFo-ju in še bi lahko našteval).

    Ja, ideja je čisto OK
    če....

    je volja da tudi zaživi.

    ja, dobra ideja.

    G&S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poskusiti ni greh.
      Nekje je treba začeti in morda se zadeva v kakem letu ali dveh razživi. Vsekakor bo treba malo vztrajnosti in potrpežljivosti.

      Tule pač nimamo nad glavo nakakšnih moderatorjev, ki glede na lastne politične usmeritve in zaradi kakršnmih koli osebnih ali službenih razlogov potem *ebejo narod na splošno.

      Definitvno se jaz (recimo) ne strinjam z Erikom v vseh pogledih - prepričan sem, da marsikaterega mojega komentarja ni posebej vesel, pa vendar ostajava na nekakšnem zanimivem nivoju debatiranja.

      On dogodke gleda z mikroskopom in piše o podrobnostih dogajanja, jaz pa bolj nekako "od zgoraj" in te potrobnosti vpletem v splošno situacijo.

      Nemalokrat po tem njegove predlagane rešitve malce zbledijo, saj nam nič ne pomaga, če vemo kdo ga serje, ga obtožimo, pljuvamo ne da bi se zmenili za kruto dejstvo .. namreč za dolgo vrsto čakajočih na njegovo mesto izprijenca in po odstranitvi enega, se bo za to mesto steplo (beri: potegovalo) 15 drugih, ker bodo računali z istimi "bonitetami" (beri: recimo podkupninami).

      Pa tko - misli, da se z Erikom na nek čuden način dopolnjujeva v tem, ko se ne strinjava.

      In TO je pravo iskanje poti ..

      Lp

      Izbriši
  5. Točno to, kar sta maloprej napisala! Med pametnimi ljudmi gre vedno za iskanje vektorskih rezultant različnih pogledov in mnenj!

    Pa mi imenujte zgolj enega našega "politicusa", ki je bil v zadnjih 20 letih sposoben takšnega razmišljanja! Pri najboljši volji, ta trenutek se sam ne spomnim niti približka!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. Luka Mesec je Ok, ve vprašati, poslušati in tudi sprejeti drugačnost od svoje!

      Vendar moram povedati, da ga že "transformirajo". Kot strokovnjak preprosto to vidim in mi je žal, kako ga obdelujejo. Ima nemiren pogled, tresoč glas in kaže dvom v lastne besede. Sicer pa, le naslednje 3 mesece mora preživeti še, potem bo lažje. Tufi "rahla" naivnost Terčka se mora v ZL preboleti kot recimo neke vrste "politične" norice!

      Izbriši
  7. http://reiacerberus.wordpress.com/

    Uganite, kdo vas pozdravlja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pojma nimam ..


      Predlagam pa, da sem povabimo še koga iz MMCja. Recimo:
      - Branko
      - Dobo
      - Mah
      - Azijo
      - Kouvrana
      - Meteoritraina
      - Andromaho
      - NeueExpress
      - Cinika
      - Zzzjko
      - Makarta
      in še koga.

      Jaz nimam več dostopa na MMC pa bi bilo fino, da v PSih pošlje vabilo nekdo, ki ga še ima.

      LP

      Izbriši
  8. Ok .. pa poskusimo ..
    Vprašanje: kako odprem "nov blog", da bi napisal nekaj na temo "rezanje plač v javnem sektorju"?

    Po moje me moraš ti nekje označiti, da imam tak dostop ..

    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jure, že dva dni nazsj sem tebi in G&S poslal povabilo, ki je sktivno 30 dni. Malo prosim poglej.

      Ker potem dobiš, kot sem razumel, pooblastilo za kompletnega skrbnika!
      lp

      Izbriši
  9. Na žalost ne najdem nobenega maila s tem vabilom za skrbnika. Preveril sem vse do 28.10. nazaj.

    Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Pregledal sem tudi "vsiljeno pošto" - nikjer nič.
    A' je to sploh v obliki maila .. ali pa bi moral pregledati kaj drugega?
    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, v obliki maila je z vrstico-linkom za potrditev. Rabim, tvoj naslov v e-mailu!

      Izbriši