četrtek, 27. november 2014

BBB!

Kaj je BBB? To je "Blog brez besed"!


PS: Neverjetno, takšno butneš in ostaneš živ! Izjava sicer povsem stoji.

Toda, naključij ni! Ker sem profesionalno deformiran si ne morem kaj, da ne bi pomislil tudi na to, da ga SDS pošilja na teren kot "Under cover agenta". Ali v kakšno novo desno stranko ali mogoče celo v NSi.

'Gospodar lutk' v Puščavi, pa bo izza zavese vlekel niti lutk!

5 komentarjev:

  1. Viktor-Z

    Hlapci, sužnji saj je vseeno, so vedno srečni, če vidijo svojega gospodarja ali pa ga tudi zgolj čutijo. Tukaj se je ta odnos razvil dobesedno do nezavesti!

    Tarča ni vredna, da bi jo človek komentiral.

    Je pa 'zanimiva' Pahorjeva pobuda, da 'cvet' slovenske inteligence poda tekst slovenske himne odrešitve. Prosim vas lepo, kaj ste pozabili, da je tovrstne 'seanse izganjanja hudiča' organiziral že Drnovšek. In kako je bilo potem kasneje - lahko si lažete, lahko pa si priznate - bilo je le slabše!

    Prebral sem ogromno blogov Amsela. Tam je za 10x več nasvetov, pogledov in idej, kot pa jih je vse skupaj bilo sproducirano na tem Pahorjevem 'posvetu'!

    OdgovoriIzbriši
  2. BBB - brezbesedni blog! To mi je simpatično. Zakaj? Če molčimo desetim odgovorimo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Turk je še vedno živ - zanimivo, le kakšno vlogo mu je namenil 'gospodar lutk'?

    OdgovoriIzbriši
  4. Turk se moti le v nečem. Nezadovoljni in nergači niso samo pri njih.
    Nezadovoljnih je povsod dovolj. Upravičeno.
    Nergačev tudi.
    Problem je, da se nezadovoljstvo ne spremeni v bes, v upor.
    Problem je, da nergači samo nergajo ker čutijo, da je nekaj hudo narobe, ne vedo pa kaj je narobe.

    Pa tako malo je treba, da se ugotovi kaj ne štima in zakaj. Zadošča že, če se pogleda nekaj misli na tem portalu in situacij postane nekoliko bolj jasna. Za začetek bi bilo že to veliko.
    G&S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zelo dobro ugotovljeno. To nesrećno nenehno ustvarjanje delitev.

      Je nekdo na facebooku predstavil materiale za volitve 1989 in sem v njih tudi opazil, to neverjetno poudarjanje mi-vi. Ker sem opozoril na to norodt, ki smo jo takrat res preveč podcenjevali, jo je raje hitro umaknil, skupaj z mojim komentarjem!

      Izbriši