nedelja, 23. november 2014

Naj bo demonstracija povsem praktična!

Kot bi dejal moj prijatelj Jure je Butalcem skoraj nemogoče vtepsti v glavo nekatere stvari. Recimo, poglejmo samo sedanji trenutek, ko se tako mrzlično išče gospodarski minister. Toda mi ne iščemo gospodarskega ministra, mi iščemo všečno osebo, ki po možnosti še hodi po žerjavici, ki obvlada veščine ob katerih nam zastaja dih in potem mi rečemo: "Vau, to je to! To je gospodarski minister, ki ga potrebujemo!"

No, pa si to oglejmo na povsem praktičnem primeru! Vzamimo dve državi, ZDA in Ukrajino. Obe imata isti show "America/Ukraine got talent!" Našel sem celo povsem enako demonstracijo veščine, pa si najprej oglejmo tisto iz ZDA:




Sedaj pa si poglejmo še posnetek druge kandidatke, iz UKRAJINE:



Tako, končali smo, sedaj pa seveda v komentarjih predvsem predlagam, da poveste svoje mnenje o tem, katera bi bila boljša gospodarska ministrica!

4 komentarji:

  1. Na tablicah zadeva z vgrajenim videom trokira, pa sem moral vnesti še navaden link!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa nekaj čvrstega in oprijemljivega med nogami...

    Tomaž

    OdgovoriIzbriši
  3. pri filmčkih vsaj govorimo o talentu, čeprav gre bolj za veščino.

    Zoprno je da pri ključnih politikih, recimo tistih iz I., II. ali III. lige, ne ocenjujemo niti njihovega talenta niti njihovih veščin. Vse o čemer se presoja je, ali je v kvoti ene ali druge koalicijske tolpe in seveda ali je in koliko je "naš".

    vprašanje, ki ga postavljaš ni tako zelo aus kot se zdi, celo močno umestno je, v "prevodu" se glasi nekako takole;
    če je za nastop ob drogu potreben talent in veščina, samozavest, predvsem pa veliko hrabrosti, kako hudiča,
    - da vsi ti atributi nič ne štejejo pri ključnih funkcijah, ki nam krojijo življenje?

    Pa še odgovor:
    Moja izbira:
    izbral bi talent in veščino z dobro mero poguma in kančkom nečimrnosti. Ker
    pogumen človek je samozavesten in malček samovšečen, ker se zaveda svoje vrednosti; svojih veščin in talenta. Takega človeka pa je težko "preskočiti" z banalnostjo in kravjimi kupčijami. preveč se ceni.

    kot zmeraj pa je vrag v detajlih; kje iskati, predvsem pa kje najti takega človeka, ki nebi bil "samo naš" in nebi bil zgolj del kvote?

    G&S

    OdgovoriIzbriši