torek, 23. december 2014

Eppure si muove! (In vseeno se premika)

Zgodilo se je danes, da me je z »obiskom osrečila« vneta častilka in fanatična privrženka svojega idola. Kljub temu, da me je v maniri najbolj vnetih 'pubecov' dodobra popljuvala, sem razmišljal o njenih besedah in predvsem o tem, kaj žene takšne ljudi, kako si oni predstavljajo demokracijo, kje je oz. do kot sega njihova meja brezpogojne privrženosti in kaj vse so pripravljeni storiti za svoje 'sonce vseh sonc'.

Pa tako neka 'Jana Prišlek' napiše pri mojem zapisu: »Ta idiot Amsel že leta serje svoje rdeče govno po MMC, zdaj se mu meša, ker je njegov največji sovražnik na svobodi.. »

Kakšno sočno izrazoslovje in kontradiktorne ugotovitve. Sploh tista o Janši na svobodi, kvečjemu na prostosti. Ampak to je že finesa slovenskega jezika, ki se takim osebam niti ne svetlika. Ona ve, kdo mi je sovražnik, ve da imam rdeče govno in že leta sem na MMC čeprav me sploh ne bere, saj potem doda še en komentar: »Komunajzarskih opranoglavcev tudi nočem razumeti. Nimam potrebe brati njihovih nebuloz, ki jih širijo po spletu. Za komunjaro in njegovega fana še pljunek ni dober, kaj šele, da bi mu izkazovala spoštovanje...« Na, pa je vse povedala! Le odgovora ne vem, kaj naj si počnemo z njo mi, ker predvidevam, da je s tako zavidljivim nivojem sovraštva dobro preskrbljena v kakšni državni službi in zaščitena s strani idola kot kočevski medved.

No pa pustimo to. Ona je samo nek tipičen eksemplar predstavnikov demokratičnega dialoga s strani desnice, popolnoma nepovezovalen, pripravljen, da te ob prvi priliko izda in dobesedno zasvojen z razno raznimi podlostmi, ki jih je sposoben v vsakem trenutku, kako zanimivo, projicirati na druge.

Vendar je res, da sem bil do sredine avgusta na MMC, toda bil sem v okolju kjer so kot zakleto in v glavnem prevladovali osebki njenega kova. V povprečju sem tudi imel na leto nekaj manj kot desettisoč ogledov blogov. Torej bi morala imeti ta Jana zelo mnogo sline, da bi že tam uspela popljuvati vse moje fane in na koncu še mene. Moja selitev na Bloggerja je zaprla pot to 'svinjanja' z njihovimi komentarji, kar pa je rodilo zanimivost. Če kdo misli, da ljudje radi berejo žaljive, butaste in dobesedno ničvredne komentarje, se motijo. Kajti zgolj v štirih mesecih prebitih na Bloggerju se je število fanov potrojilo, kar se vidi tudi na spodnji sliki. Zasluge ima tudi Jure, ki se je pridružil zadnji mesec, povabljeni pa so tudi drugi, ki se lahko odločijo za status ali pisca blogov ali tudi celo skrbništvo.


2 komentarja:

  1. Tomaž
    Najprej čestitam za korektne vendar tudi ostre zapise!
    Sem pa opazil, da se vaših blogov izogiba DrugiSvet, kar le potrjuje mojo domnevo, da so v bistvu zelo pristranski.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako pa, da sem to spregledal?

    Nisem dobil obvestila o objavi, čeprav registriran in prijavljen!

    Ja, tudi mene je prišlo nekakšno bitje .. verjetno janševistično, nižje umsko-evolucijske stopnje od črevesne gliste ... na hitro ozmerjat na mojem blogu - pa komentarja sploh objavil nisem pred izbrisom.

    Zanimivo je to, da se občasno še vedno javi s kakimi psovkami podobno bitje (gotovo ne isto) na tistem mojem ultra starem blogu o Tatjani Malec. Zzzzjkica pravi, da me na MMCju nekaj piscev celo pogreša. Pa naj .. sorry, jaz se tega ne grem več. Basta!

    Drugi svet?
    Pa kaj še .. kdo si pa želi še ene MMC-izkušnje?
    Nein danke! No, tnx! Ne, hvala!

    Naj bodo oni s tistimi svojimi desnimi ali levimi moderatorji tam .. mi svobodni pa tule.

    JAZ SEM SVOBODNE MISLI IN IMAM NORME, NA KATERE SEM PONOSEN! Oni pa nimajo nobenih oz. jih menjajo z vetrom - kot qrba gate.

    Meni ne bo nihče predpisoval, da idiotu rečem idiot, ker je res idiot in ker je to DEJSTVO, ne pa žalitev.

    In meni nihče ne bo rekel, da moram o navadnem svinjskem, zahrbtnem laganju pisati kot o "zavajanju" ali "sprenevedanju" - ker "laž" v sebi nosi vso ZAVESTNO podlost in zlo in je ravno zato "laž" imenovana "laž" in ne "zavajanje".








    OdgovoriIzbriši